Одлука о буџету општине Дољевац за 2022. годину
Позив на јавне консултације јавност, органе и организације заинтересоване за План управљања заштитом
Позив на јавне консултације јавност, органе и организације заинтересоване за План управљања заштитом животне средине и социјалним питањима за пројекат појачаног одржавања државног пута Ia реда бр. 1 деоница: Брестовац (петља) – Дољевац (петља)
Јавни позив можете преузети ОВДЕ
Увид у предметни План управљања заштитом животне средине и социјалним питањима може се извршити ОВДЕ
Водич кроз мере подршке развоју иновативне привреде
Упутство катастар загађивача
Планови рада и извештаји о раду инспекција
Позитивно мишљење Координационе комисије на планове инспекција 2023. годину
Инспекција за заштиту животне средине
План рада инспекције за заштиту животне средине за 2023. годину
План рада инспекције за заштиту животне средине за 2020. годину
Извештај о раду инспектора за заштиту животне средине за 2019. годину
Пореска инспекција
Извештај о раду пореске инспекције за 2022. годину
План рада пореске инспекције за 2023. годину
Контролна листа пореске инспекције на терену за 2023. годину
Контролна листа пореске инспекције у канцеларији за 2023. годину
План рада инспекцијског надзора пореског одељења за 2021. годину
Извештај о раду пореске инспекције за 2020. годину
План рада пореске инспекције за 2020. годину
План рада пореске инспекције за 2019. годину
Комунална инспекција
Годишњи извештај о раду комуналне инспекције за 2022. годину
Годишњи план инспекцијског надзора комуналне инспекције за 2023. годину
План рада комуналне инспекције за 2022. годину
План рада инспекције за заштиту животне средине за 2022.годину
План рада комуналне инспекције за 2021. годину
Извештај о раду комуналног инспектора за 2020. годину
План рада комуналне инспекције за 2020. годину
Извештај о раду комуналног инспектора за 2019. годину
Грађевинска инспекција
Годишњи план инспекцијског надзора грађевинске инспекције за 2023. годину
План рада инспекцијског надзора грађевинске инспекције за 2022. годину
Програм уклањања објеката за период 01.01.2023 - 31.03.2023. године
Програм уклањања објеката за период 01.10.2022 - 31.12.2022. године
Програм уклањања објеката за период 01.07.2022 - 30.09.2022. године
Извештај о раду грађевинске инспекције за 2021. годину
План рада грађевинског инспектора за 2020. годину
Извештај о раду грађевинског инспектора за 2019. годину
План рада грађевинске инспекције за 2019. годину
Просветна инспекција
План рада просветне инспекције за 2020. годину
Извештај о раду просветне инспекције за 2019. годину
Годишњи план просветне инспекције за 2019. годину
Инспекција за саобраћај и путеве
Годишњи извештај о раду инспекције за саобраћај и путеве за 2022. годину
Годишњи план инспекцијског надзора инспекције за саобраћај и путеве за 2023. годину са мишљењем
Годишњи извештај о раду инспекције за саобраћај и путеве за 2021. годину
Буџетска инспекција
Програм рада буџетске инспекције за 2021. годину
Туристичка инспекција
План инспекцијског надзора туристичког инспектора за 2023. годину
Контролне листе
Локална самоуправа
Програм пописа по зонама незаконито изграђених објеката
Регистрација стамбених зграда
Комплетну докумнетацију за регистрацију стамбених зграда можете преузети на следећем линку:::::
Општинска управа
Општинска управа:
1) припрема нацрте прописа и других аката које доноси Скупштина општине, председник Општине и Општинско веће;
2) извршава одлуке и друге акте Скупштине општине, председника Општине и Општинског већа;
3) решава у управном поступку у првом степену о правима и дужностима грађана, предузећа, установа и других организација у управним стварима из надлежности Општине;
4) обавља послове управног надзора над извршавањем прописа и других општих аката Скупштине општине;
5) извршава законе и друге прописе чије је извршавање поверено општини;
6) обавља стручне и друге послове које утврди Скупштина општине, председник Општине и Општинско веће;
7) доставља извештај о свом раду на извршењу послова из надлежности Општине и поверених послова, председнику Општине, Општинском већу и Скупштини општине по потреби, а најмање једном годишње.
Организација, делокруг и начин рада Општинске управе општине Дољевац уређена су Одлуком о општинској управи општине Дољевац, коју доноси Скупштина општине. У Општинској управи општине Дољевац образоване су следеће унутрашње организационе јединице:
1. Одељење за привреду и финансије
2. Пореско одељење
3. Одељење за општу управу и ванпривредне делатности
4. Служба правне помоћи
У оквиру основних организационих јединица образују се унутрашње организационе јединице као одсек, група и канцеларија и то:
- У оквиру Одељења за привреду и финансије, Одсек за урбаниизам , просторно
планирање, грађевинске и инспекцијске послове, Канцеларија за локални економски развој и група за буџет, трезор и финансијске послове.
- У оквиру Одељења за општу управу и ванпривредне делатности, Одсек за
скупштинске послове, послове општинског већа и њихових радних тела и Канцеларија за младе.
Правилник о организацији и систематизацији радних места у Општинској управи општине Дољевац и Општинском правобранилаштву можете преузети овде>>>